Premi Liebster! el meu primer premi!

Fa uns quants dies, obro el correu i veig que m'han atorgat el premi Liebster! quina emoció!


En primer lloc, volia començar donant les gràcies al bloc que ha confiat amb mi, i que m'ha atorgat aquest premi! el meu primer premi!!! Qui m'ho havia de dir a mi que vaig començar fa poc aquest bloc i que m'aportaria tantes satisfaccions... ja que a més de pasar-mo bé cuinant, donant a conèixer els meus plats, fent fotos, coneixent a nova gent que comparteix la meva afició... en fi, que a sobre algú et reconegui la feina, ja es massa!
Bé, continuo; en segon lloc volia dir Moltes Felicitats al bloc que m'ha atorgat el premi! ja que si me'l dona a mi, es que fa poquet algú l'ha valorat molt positivament a ell. I es que es un bloc on podreu trobar idees per fer cada cap de setmana passejant amb la família, amics... que com es diu? aficionats als senders!

I en tercer lloc, passo el "legat". Quan vaig començar el bloc, i en vas veient d'altres, en alguns havia vist això del premi Liebster, però no sabia ben bé com funcionava... ara ja me n' he assabentat, però per qui no ho sàpiga, ho explico tal i com va.
Es una iniciativa que consisteix en premiar de forma simbòlica a cinc blocs, o millor dit, als seus blogaires, reconeixent així, el seu treball i el seu esforç. En primer lloc reps el premi tu, d’algun bloc que creu que te’l mereixes, i després passes tu a ser qui dona el premi... 
Es premia a 5 blocs que creguis que s’ho mereixen i que tinguin menys de 200 seguidors.
Les normes són:

1.- Copiar i enganxar el logo del premi al bloc, i enllaçar al blogaire que t’ho ha atorgat.
2.- Nominar als teus 5 blocs favorits (han de tenir menys de 200 seguidors) i deixar un breu comentari en els seus blocs per fer-los saber que han rebut el guardó.
3.- Demanar i esperar que aquests bloguers passin el guardó a altres 5 blocs.
Finalment, després d'estar uns quants dies de deliberació (je, je...) i es que són molts els blocs que segueixo, però o ja el tenen, o tenen més de 200 seguidors, i volia trobar blocs que tinguessin inquietuds semblants a les meves. Blocs, on m'encantés veure les seves fotos, les seves receptes, que m'aportessin idees noves... que compartissin com jo l'afició a la reposteria per aprendre d'ells... en fi, que ja els he trobat! I ara si, atorgo els premis aaaaa...
 
 
Xocolat and CO: Un bloc jovenet, que a més de mostrar-nos diferents receptes, s'ha endinsat en el món de la reposteria amb galetes decorades, cupkakes... com jo, una de les seves passions, tal i com diu la Susanna. M'agrada veure com presenta les receptes, les fotografies, el disseny de les galetes que va fent... en fi, que es un bloc molt dolç, tal i com diu el nom.

I avui que cuino: No sabeu que fer de menjar? passeu-vos pel bloc de la Laura! receptes fàcils, de casa, amb un toc creatiu, a més les fotos t'inviten a menjar.

Coto de sucre: mmmm! el títol i quan veus el fons del bloc, ja et crida l'atenció. O almenys a mi. El vaig descobrir, tot participant en els reptes alimentaris que segueixo... I en ell hi podem trobar de tot! dolç, salat... moltes receptes i ganes de gaudir a la cuina i de fer bon menjar!

Soul Kitchen: Un bloc de cuina fet per una nutricionista on aprens. En ell es mescla la creació de plats molt elaborats amb la música, dues de les grans passions de la Raquel, la seva creadora, a més d'informació d'aliments, com cuinar...

Descubriendo: i finalment, un bloc que no es de cuina... un bloc jovenet com el meu, que esdevé una guia de viatges! on l' Esther ens invita a descobrir els llocs on va viatjant amb tot luxe de detalls! podríem dir que estàs fent tu el viatge a mesura que el vas llegint...


Comentaris

  1. Merci pel premi i pel comentari!! em fa molta il.lusió!!
    De pas vaig a donar una ullada també als altres blogs que menciones ja que no els coneixia.
    Ptnts.
    Susanna.

    ResponElimina
  2. Felicitats pel premi! Ara ja som del club.. he he. Te'l mereixes, per les receptes xules que fas i per la participació en reptes i tot! per exemple, a l'enfogona't... he he. Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies Marina! que consti que el teu bloc era també era un dels que volia premiar! però ja vaig veure que se'm van adelantar! per tant felicitats a tu també pel premi!

      Elimina
  3. Moltíssimes gràcies!! estic molt contenta!

    ResponElimina
  4. Mira que seguia blocs de cuina i no coneixia cap d'aquests! Me'ls miraré durant aquests dies! Per això serveix també el premi, per donar-te conèixer i per donar a conèixer!

    Molta força i molta feina a partir d'ara!

    ResponElimina
  5. Enhorabuena por el premio desde ahora tienes una seguidora más y un premio más.


    Pásate por mi blog cuando quieras y recoge un premio el que más te guste, te dejo el enlace para que lo recojas cuando quieras.

    http://cocina-trini.blogspot.com/2011/05/premios.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Trini! hoy he recogido el premio, ya he dejado un comentario en tu blog, repleto de recetas!!! gracias por tu generosidad, y felicidades por tdo tu trabajo! a! yo tambien soy seguidora tuya!

      Elimina
  6. Gemma muchas gracias por el premio, me ha hecho mucha ilusión!!

    Sigue disfrutando de los buenos momentos que pasas en la cocina y sigue compartiendo con todos nosotros esas recetas que nos resultan sencillas gracias a todas tus explicaciones.

    ResponElimina
  7. Merci pel premi Gemma!! m'ha fet molta il·lusió! :) Besets! Raquel

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars