Ous farcits de tonyina



Fàcil, fàcil, fàcil! aquesta recepta. Participant novament en un repte, aquest cop proposat per memòries d'una cuinera, que ens repta a fer ous farcits, doncs jo proposo un plat molt fàcil que de fet a casa fa el meu home! i que li encanta al meu fill!

Normalment en cada aperitiu que fem en les festes... o algun diumenge ho solem menjar. En fi, que jo ús proposo ous farcits de tonyina, i solament necessitem 3 ingredients!


 
INGREDIENTS per 3 persones:

  • 3 ous (en posem un sencer per cadascú)
  • maionesa
  • una llauna de tonyina.
PREPARACIÓ:

  1. Bullim els ous en aigua durant uns 10 minuts, per aconseguir els ous durs.
  2. Quan els tenim freds, els pelem, i els partim per la meitat.  (com que és un aperitiu, queden molt bons freds de la nevera)
  3. Retirem de tots el rovell, i un el reservem en un plat. Els altres dos, els mesclarem amb la tonyina, i una o dues cullerades de maionesa (això a gust del consumidor).
  4. Mesclem bé, i farcim l'ou amb la mescla.
  5. Finalment per sobre, i perquè quedi millor presentat, ratllem el rovell restant per sobre l'ou, així té un aspecte de pols groga que el fa més bonic.
  6. Apa doncs! Bon profit!
* Com a altra opció de presentació, els podem tallar i presentar en forma de homenets! posant com a cap una oliva i aguantant-la amb un escuradents. Fins hi tot en alguna ocasió hem posat una bufanda feta de pebrot de piquillo... Bé són idees, jo aquí ús mostro una foto d'un sr. i una barqueta amb dos tripulants! EP!!! Poseu una mica d'imaginació per veure-ho e!!!


Comentaris

  1. Nosaltres (bé, el meu home) sol posar pebrot del piquillo a sobre, de decoració. Un tros petitet o una estrella.... els dona un toc de color molt divertit!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, aquesta vegada no en tenia i ja els vaig deixar així...
      A! avui he vist foto vostra al cole! molt guapos els 4! petonets!

      Elimina
  2. A casa també tenen molt èxit! Així que sou dos a cuinar, molt bé!
    La versió dels homenets és molt xula.
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  3. Pero cómo me gustan los huevos rellenos!! los haces igual que los hace mi madre... jejeje... me ha recordado mucho a cuando era pequeña! :) Tienes un blog fantástico, me quedo por aquí! felicidades!! Besets! Raquel

    ResponElimina
  4. M'agraden molt i t'han quedat molt presentables! petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! ja vaig veure que tu també vas participar. El pròxim dia provaré la teva recepta, tenia molt bon aspecte també!

      Elimina
  5. quin munt de versions d'ous!!! i presentacions. Cada un el fem diferent, veritat? moltíssimes gràcie sper participar. petonets

    ResponElimina
  6. Recepta bonissima, però si em permeteu, jo hi faré un afegitó,o una mica més de feina. Jo,faig un sofregit de ceba i tomàquet, i quant ja gairebé està cuit, hi afegeixo la barreja dels rovells durs i la tonyina, ben barrejat i llavors a farcir els ous amb tot això. Desprès, amb el ous ja farcits, faig un beixamel, la tiro per damunt dels ous i afegeixo formatge ratllat i al forn fins que s'enrosseix. Queden molt bons, es poden menjar calents o freds i sempre quedo curta al fer-ne, doncs per molts que en faci, sempre en volen més.Espero que ho proveu.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars