My Cookies♥


Hola! T'agraden les meves galetes? Tens una ocasió especial? un aniversari, boda, comunió, bateig, festa... T'agradaria provar-les o regalar-ne a algú!?
Pots fer-me un encàrrec escrivint-me a pelplaerdecuinar@gmail.com o omplint aquest formulari.

Vaig iniciar-me en aquest món, de  manera autodidacta,  seguint els consells i tutorials del bloc  el Rincón de Bea entre d'altres. I després vaig realitzar un curs amb Mensaje en una galleta

Les elaboro artesanalment, amb materials de primera qualitat. I si en vols;
  • Podràs escollir d'entre les que ja veus elaborades aquí a sota... si cliques a sobre, les veuras plenament... o te les puc fer personalitzades al teu gust. 
  • També pots escollir la base, que pot ser de xocolata o de mantega. Així com la cobertura, que pot de ser de glassa o de fondant, o de les dues a la vegada... a gust del consumidor .
I totes, et vindran tancades en una bossa de celofan amb tancat autoadhesiu, o amb un llacet. I etiqueta personalitzada a conjunt! 
      ♥ El preu? tot depèn de la galeta en qüestió, però de 2 a 4 euros.
Anima't! t'encantaran, i podràs fer un regal diferent i sorprenent! Voleu més detalls? contacta amb mi!

¿Te gustan mis galletas? ¿Tienes una ocasión especial? un cumpleaños, boda, comunión, bautizo, fiesta ... Te gustaría probarlas o regalar a alguien!? Puedes hacerme un encargo escribiéndome a pelplaerdecuinar@gmail.com o rellenando este formulario.

Me inicié en este mundo, de manera autodidacta, siguiendo los consejos y tutoriales del bloque el Rincón de Bea entre otros. Y luego realizar un curso con Mensaje en una galleta.

Las elaboro artesanalmente, con materiales de primera calidad. I si quieres;

  • Puedes escoger de entre las que ya ves elaboradas aquí debajo ... Si clicas encima, las veras plenamente ... O os las puedo realizar personalizadas a tu gusto.
  • La base, podra ser de chocolate o de mantequilla. Así como la cobertura, que podra ser de glasa o de fondant, o de las dos a la vez ... Al gusto del consumidor ☺.

Y todas, vendrán cerradas en una bolsa de celofán con cerrado autoadhesivo, o con un lacito. Y ¡etiqueta personalizada a conjunto!
      ♥ El precio de la galleta? Todo depende la galleta en question, però de 2 a 4 euros.
¡Animate! ¡te encantarán, y podras hacer un regalo diferente y sorprendente! ¿Para más detalles? contactad conmigo!



Comentaris

Entrades populars