Magret d'ànec amb ceba carmelitzada.

 
Avui una recepta dolça i salada al mateix temps!
M'explico, ceba caramelitzada!
Ja fa temps que tinc entre cella i cella de fer un Magret d'ànec que vaig comprar, que té una pinta estupenda, però que el tinc congelat esperant-me que em decideixi.
I el dia ja ha arribat!
Una sopa de pollastre d'entrada, i per segon Magret d'ànec amb ceba carmelitzada i patates xips.
Mmmmmm! no se us fa la boca aigua!
 

 

 
 
 
 
 
 
 
INGREDIENTS per la ceba
  • 350gr de ceba
  • 30 gr de mantega
  • 2 cullerades d'aigua
  • 35gr de sucre morè. 









  1. Un cop desfeta la mantega en la paella, afegim la ceba tallada a juliana.
  2. Remenem i deixem que cogui un moment.
  3. Quan ja comença a tornar-se transparent (res, 1-2 minuts) no cal que sigui transparent del tot...Doncs afegim el sucre morè i l'aigua.
  4. Remenem tenint el foc al màxim!
  5. I seguidament, el deixem fluix, i deixem coure lentament.
  6. Anem remenant de tant en tant, per tal de que no se'ns enganxi.
  7. Estarà llesta un cop la veiem amb un aspecte caramelitzat-marronos.
 
  1. En quant al Magret, vaig comprar una peça sencera envasada al buit.
  2. Per la part on hi ha més greix, no us confondreu, perquè es tota una capa blanca greixosa. Doncs faig tot de talls, com si dibuixés una graella amb el gabinet. Tallem el greix, així, fins arribar a la carn, però aquesta ja no la tallem.
  3. Salpebrem, i en una planxa ben calenta la coem. Primer per la part del greix, i després la girem i la fem per l'altra cara.
  4. No poseu oli! perquè en deix molt! molt! molt!
  5. Jo ho vaig fer a foc viu, i em va quedar molt melós per dins, i més torrat per fora. El conjunt, tot un extra! Desitjo que us agradi!
 
Que no teniu Magret, ni cap altra carn? però us moriu de ganes de provar la ceba? podeu omplir-ne tartaletes, i espolvorejar-les de sucre morè per sobre, un canapè exquisit!

Comentaris

  1. Que delicia¡¡¡¡ Me llevo esta receta. El magret de pato me encanta y la cebolla caramelizada ni te cuento. Bss

    Virginia "sweet and sour"

    ResponElimina
  2. Que buena, estoy de acuerdo con Vir, es un subidón de sabores, aromas, ideal y totalmente sencilla pero lucidora!

    Besos muchos.

    ResponElimina
  3. A mi si que se'm fa la boca aigua!
    Tú sempre has de fer el toc de dolç per anar bé! jeje!
    Ha de tenir uns aromes sublims!
    ptns!!

    ResponElimina
  4. mmm! Que bo, el magret1 Casa molt bé amb el dolç de la ceba... ara, que això que dius tu també es perfecte, tastar-la sola amb tartaletes... deliciosa! Les fotos són precioses.

    ResponElimina
  5. mmmm... Deliciós!! Quina pintasa que té! Molt bona idea lo de les tartaletes! ^^
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Sempre he demano ànec quan hi ha a un restaurant, té d´estar boníssim.
    Si et pases per el meu blog, hi trobarás 2 premis.

    http://loschatoschefs.blogspot.com.es/2013/03/premios-que-sorpresa.html
    Enhorabona!!

    ResponElimina
  7. M´agrada molt el magret pot ser una mica mes cru, a casa ens agrada tots així, també posem ceba caramelitzada, els contrastos son deliciosos. Petons

    ResponElimina
  8. Quina manera més bona de fer el magret, el contrast amb el dolç queda boníssim.

    Ptnts
    Dolça

    ResponElimina
  9. Mmmmmm, que forma tan buena y original de preparar el magret!!! Que rico!!

    Te he otorgado un premio "A mi dedicación a la cocina". Puedes recogerlo en http://apfelstrudelkuchen.blogspot.com.es/2013/03/me-han-concedido-nuevos-premios.html

    Espero que te haga ilusión y lo disfrutes!!
    Un besito,
    Sandra von Cake

    ResponElimina
  10. M'agrada molt com t'ha quedat el blog després de la reforma ^^ Però encara m'agrada més aquest magret! Jo també tinc la recepta pendent... Però a diferència de tu, jo no tinc un magret congelat, hahahah
    El que sí que faré, tal com ens has recomanat, és tastar aquesta ceba amb unes tartaletes! Ha d'estar boníssima ^^

    He canviat el directori del meu blog, ara em pots trobar en http://deliciesdellimona.blogspot.com :)

    Molts petonets :D

    ResponElimina
  11. Gemma,
    M'agrada molt aquesta nova manera de presentar les receptes. Tot un encert, igual que aquest magret que ha d'estar boníssim.
    Una abraçada,
    Nani

    ResponElimina
  12. Hola!!! acabo de veure aqueste recete i m'encanta...pens ferla eldimenge, gracies.
    Ens enemveien,un petò.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars