Macarons de festucs amb crema de mantega i xocolata

Si, si, si... la operació biquini, no arriba!!!
Torno de viatge de París amb la família, bé, de Disneyland París!
i sembla que m'hagi inspirat!!! avui, macarons, però de festucs!
 

Doncs si, vam anar tots a Disney, les cosinetes, cunyats, nosaltres i els meus sogres que són els que ens van invitar al viatge! Gràcies! ens ho vam passar d'allò més bé, i no cal dir com s'ho van passar la canalla!!!

En fi, que vam tornar, i el mateix diumenge em vaig posar a fer els macarons que vaig acabar de farcir al dilluns! I si, estic una mica sonada! després d'un viatge, posar-te a la cuina així... però mira! em va agafar la febre repostera que últimament m'envolta!
Ara, això si, encara tinc que acabar de desfer la bossa, rentar roba... però entre macaró i macaró doncs vaig fent! je, je... en fi, que ús deixo amb la recepta.
 


INGREDIENTS (en surten uns 20)
  • 50 gr de festucs amb la closca
  • 200 gr de sucre glas
  • 75 gr d'ametlles moltes
  • 120-125 gr de clara d'ou (la he utilitzat pasteuritzada)
  • 40 gr de sucre
  • colorant verd en gel

PREPARACIÓ:
En primer preparem la safata on farem el macaró. He agafat paper sulfuritzat, l'he posat al revés, i he dibuixat rodonetes totes de la mateixa mesura, per poder fer els macarons després a sobre.
Ara, pesem tots els ingredients, i mesclem l'ametlla, el sucre glas i els festucs que triturarem ben fins tots junts.
Tamisem i ho reservem.
Jo m'he guardat una mica de festucs triturats per tirar per sobre els macarons al final del procés.
Batem les clares a punt de neu en un bol i hi afegim el sucre (normal) i el colorant. En aquest cas, no he posat cap sabor, perquè així notem més la presència dels festucs.
I finalment incorporem les clares a la mescla anterior amb l'ajut de l'espàtula. Sempre el moviment de baix a dalt!
Un cop la mescla feta ho posem a la manega pastissera. I anem omplint donant la forma al macaró.
I ara a esperar!!!  Si la superfície, quan passes el dit, ja no s'enganxa, dons ja estan a punt per posar al forn. Aquest l'haurem escalfat a 150º durant un 10 minuts abans per tenir ja la temperatura adequada. Els deixarem coure 12 minuts.
Després, retirem la safata i els deixem refredar a sobre.
 
  
Pels farcits:
INGREDIENTS pel de xocolata:
  • 150 gr de xocolata negra per fondre (nestle)
  • 150gr de nata 35%

PROCEDIMENT:
Poso la nata a bullir, i afegeixo la xocolata. Paro el cassó i remeno, fins que és fongui del tot. Llavors, deixo refredar, fins que veig que ja és pot utilitzar amb la mànega pastissera, i un cop preparada, doncs a farcir!
Queden molt bons si els deixes a la nevera hermèticament tancats! per no agafar humitat, i te'ls menges fresquets!
 
INGREDIENTS pels de crema de mantega:
  • 125gr de mantega
  • 125 gr de sucre glas
  • 1 cullereta de essència de vainilla


PROCEDIMENT:
Batrem la mantega, fins deixar-la cremosa, i afegirem el sucre lentament perquè es vagi incorporant a la mantega. Finalment afegim l'essència. Mesclarem tot fins obtenir una crema. Farcim els macarons i a la nevera, per menjar-ho més fresquet!


Comentaris

  1. Quin pecat! Boníssims, els macarons, i tinc un amic pastisser que sempre em diu que són difícils i delicats de fer, per tant, felicitats!! T'han quedat estupendos, sobretot els de xoco, que tenen una pinta... ai, mare... que bons! Les fotos molt aconseguides

    ResponElimina
  2. Ostres! Quina delícia! T'han quedat guapíssims! I resegur boníssims!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars