Mousse de Xocolata


Mmmmmmmmm!!!
                     Xocolata!!! així descric aquesta recepta!!! no hi ha més paraules!!!



INGREDIENTS, per 5 copes.

  • 90 gr de xocolata negre (el de nestle per postres) he utilitzat jo.
  • 2 ous.
  • 25 gr mantega
  • 75 ml de nata al 35%
  • 50 gr de sucre d'olor de vainilla.



PREPARACIÓ:

Trossegem la xocolata i el fong al bany maria a foc suau. afegim la mantega i deixem que es fongui amb la xocolata, un cop fosos, remenem i retirem del foc. Incorporem la nata i mesclem bé.
En un bol, separem les yemes de les clares, batem les yemes i les afegim a la xocolata i mesclem bé.
Les clares, les batem a punt de neu, i afegim el sucre al final sense deixar de batre.
Finalment incorporo les clares a la xocolata i amb una espàtula vaig movent de baix a dalt...
Per presentar-ho, ho he posat en unes copes, i les he deixat a la nevera mínim 2 hores!!!
Desitjo que ús agradi.


Un truc!!! Si es vol fer el propi sucre amb olor de vainilla, podem afegir en un pot de vidre tancat hermèticament uns 200gr de sucre, i una branca de vainilla trossejada prèviament. Ho deixem una setmana, i el sucre haurà agafat tota l'olor.




Comentaris

  1. Les galetes tenen totes una pinta bonisima, pero soc xocolatero, aixi que em quede amb aquesta recepta!!!! mmmmmm....

    Petons
    Pascu Vicens
    http://viajealcentrodelacocina.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per visitar-me! tinc a punt de sortir del forn un brownie!!! jo també soc xocolatera, però últimament les galetes són la meva perdició! Passaré pel teu bloc! Petons, Gemma.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars