dilluns, 11 de febrer de 2013

Taules que inspiren...

 Aquests dies tot va de cors...
Fins hi tot dissabte que vam sopar pizza per sopar, vam al·lucinar, quan el repartidor ens la va dur a casa (si, estava mandrosa i no tenia ganes de fer res...) i veièm a la caixa escrit que del 8 al 14 de febrer, si es vol, et porten la pizza a casa en forma de cor!!! vaja, cors per tot arreu...
 
 I jo, que sóc molt romàntica, tot i que no amant de comprar mil coses per sant valentí, ja que crec que el romanticisme hauria d'estar present sempre durant tota la vida, i no solament en moments puntuals com el 14 de febrer... doncs, us volia mostrar coses que crec que inspiren romanticisme per tots cantons... paisatjes, detalls, flors...
 
I avui, us porto un recull de taules que inspiren, taules decorades amb flors, taules de tot tipus, de tardor, de romàntiques, de rústiques... cadascuna té el seu encant, i jo que fa poc he descobert pinterest... us faig un recull de les que més m'agraden... 
 
Ja sabeu, si voleu impresionar a algú amb algun menjar molt romàntic, potser d'aquí podreu treure idees, i deixar-vos captivar com m'ha passat a mi...
 
 
 
 NOTA IMPORTANT! Tot i que en totes he posat el nom del bloc, són tot reculls de fotografies extretes de Pinterest!
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Versión en castellano............
 
                         Estos días todo va de corazones ...
Incluso el sábado que cenamos pizza para cenar, alucinamos, cuando el repartidor nos la llevó a casa (sí, estaba perezosa y no tenía ganas de hacer nada ...) y vemos en la caja escrito que del 8 el 14 de febrero, si se quiere, te llevan la pizza a casa en forma de ¡corazón! vaya, corazones por todas partes ...

 Y yo, que soy muy romántica, aunque no amante de comprar mil cosas por san valentín, ya que creo que el romanticismo debería estar presente siempre durante toda la vida, y no sólo en momentos puntuales como el 14 de febrero. .. pues, os quería mostrar cosas que creo que inspiran romanticismo por todas partes ... paisajes, detalles, flores ...

Y hoy, os llevo un resumen de mesas que inspiran, mesas decoradas con flores, mesas de todo tipo, de otoño, de románticas, de rústicas ... cada una tiene su encanto, y yo que hace poco descubrí pinterest ... os hago un resumen de las que más me gustan ...

 Ya sabéis, si queréis impresionar a alguien con alguna comida muy romántica, quizás aquí podréis sacar ideas, y os dejareis cautivar como me ha ocurrido a mí ...
 
 
 

1 comentari:

  1. Quina pila d'inspiració! M'encanten i m'encanta PINTEREST! És un vici! Una addició! Fotos i més fotos! ^^
    Un petonet!

    ResponElimina

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...