dilluns, 18 de febrer de 2013

Aletes de pollastre amb allets i xampinyons


Per fi! res de rebosteria! avui menjar, bo, bonic i barat!!! com que estem a principis d'any, la crisi ens afecta, i no volem renunciar a un bon menjar, avui us proposo un plat senzill, econòmic, però no per això menys bo!

Des del llibre de família de Ferran Adrià us proposo... Aletes de pollastre amb allets i xampinyons!
 
Pell llepar-nos els dits!!!


 
INGREDIENTS per 2 persones
  • 6 unitats d'aletes de pollastre
  • 120g de bolets (en el meu cas xampinyons...)
  • 6 cullerades soperes d'oli d'oliva
  • 10 dents d'all
  • 1 fulla de llorer
  • 4 branquetes de farigola
  • 60 ml de vi blanc
  • 2 cullerades soperes d'aigua
  • sal i pebre al gust
 
PREPARACIÓ. 
  1. Retirem les puntes de les aletes, i tallem cada aleta per la mitat
  2. Les posem al punt de sal, i en una paella amb l'oli, les deixarem coure durant uns 30 minuts lentament...
  3. Donem un cop a les dents d'all per xafar-les, sense haver-los pelat... I els afegim a les aletes. Deixem coure uns 5 minuts més.
  4. Afegim les herbes, i mullem amb el vi blanc. Deixarem reduir.
  5. Afegim els xampinyons nets i tallats, i deixem coure fins que no en quedi l'aigua que van deixant (uns 2 minuts més a foc viu).
  6. Afegim l'aigua, bullim 5 minuts més i rectifiquem de sal i pebre si cal.
  7. I llestos! Bon profit!

4 comentaris:

  1. Sí, aquests mesos es noten eh... molt bona solució! petons!

    ResponElimina
  2. Que bo que sembla aquest plat! M'ha encantat, per sopar és perfecte!

    ResponElimina
  3. Deliciós!! Té una pinta fantàstica! ^^
    Petonets!

    ResponElimina
  4. Nena, quan ens fa il·lusió una cosa no ens podem negar el plaer de gaudir-la. Així que una recepta econòmica i ben bona. M'agrada aquesta nova cara del bloc. Felicitats Gemma,
    Nani

    ResponElimina

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...