Galetes decorades: copes de cava i flocs de neu de carmel.


Mira que en fa de temps que no publico res de res!!
No patiu, tot va bé!!! Molt bé!!!
Els meus fills, (els meus tresors) estan creixent moltíssim i estan preciosos!!! 
El meu home (el meu rei), també està bé... i no creix tant com els meus fills... je, je... A!! i m'ha regalat un nou robot de cuina!!! je, je... i pròximament Kitchenaid!!!

Mira que hace tiempo que no publico nada de nada!
No os preocupéis, todo va bien! Muy bien!
Mis hijos, (mis tesoros) están creciendo muchísimo y están preciosos!
Mi marido (mi rey), también está bien ... y no crece tanto como mis hijos ... je, je ... A! y me ha regalado un nuevo robot de cocina! je, je ... y próximamente KitchenAid!

Simplement que, tot i que no estic desconnectada de la cuina, si que n'estic del bloc. Els nens, la feina, el dia a dia... per mi el bloc es com respirar, sortir un moment de la rutina o de les coses més coti-dianes, i submergir-me en un lloc diferent, on compartir una cosa que m'agrada molt (el menjar, i cuinar) amb qui ho vulgui mirar... vosaltres...
Però he hagut de fer una aturada al camí, perquè no vull que sigui una obligació fer-lo, per mi es tot un plaer, tal i com diu el nom del meu bloc. Així que potser no publicaré una recepta fins d'aquí a unes setmanes, o potser no us escriure ràpidament... però estic present!!! i us vaig seguint a tots!!! 

Simplemente que, aunque no estoy desconectada de la cocina, si que estoy del blog. Los niños, el trabajo, el día a día ... para mí el bloc es como respirar, salir un momento de la rutina o de las cosas más cotidianas, y sumergirme en un lugar diferente, donde compartir algo que me gusta mucho (la comida, y cocinar) con quien lo quiera mirar ... vosotros ...
Pero he tenido que hacer una parada en el camino, porque no quiero que sea una obligación hacerlo, para mí es todo un placer, tal y como dice el nombre de mi blog. Así que quizás no publicaré una receta hasta dentro de unas semanas, o quizás no os escribir rápidamente ... pero estoy presente! y os voy siguiendo a todos!




I ara si, després d'explicacions prèvies... tot i que ja han acabat les festes Nadalenques, i ja estem a temporada de rebaixes... i potser fins hi tot preparant-nos per Carnaval... Jo no puc deixar d'ensenyar-vos unes de les moltes galetes que he fet aquest Nadal. 

Y ahora si, después de explicaciones previas ... y a pesar de que ya han terminado las fiestas Navideñas, y ya estamos en temporada de rebajas ... y quizá incluso preparándonos para Carnaval ... Yo no puedo dejar de enseñaros unas de las muchas galletas que he hecho esta Navidad.

Aiiiiiiii! tinc tantes receptes a punt se sortir, i tantes galetes que ensenyar-vos!!! i tant poc temps per poder-me dedicar a preparar els post!!!

Aiiiiiiii! tengo tantas recetas a punto se salir, y tantas galletas que enseñaros! y tan poco tiempo para poder dedicarme a preparar los post!


En fi, que prou excuses!!! un deixo una mostra del que he anat fent... I sobretot un brindis per l'any nou en que em entrat, i que encara no havia celebrat amb tots vosaltres!!!

En fin, que bastante excusas! os dejo una muestra de lo que he ido haciendo ...  Y sobre todo un brindis por el año nuevo en que hemos entrado, y que todavía no había celebrado con todos vosotros!


Les galetes, són fetes de la mateixa massa de sempre. Però us deixo una novetat, la galeta de carmel.

Las galletas son hechas de la misma masa de siempre. Pero os dejo una novedad, la galleta de caramelo.





Per realitzar-la, la única diferència es al coure-la. On haurem de fer un pas més. 

Agafarem caramels dels nens, els típics, els de tota la vida, i els posarem dins una bossa (per no esmicolar caramel per tota la casa, bàsicament.
Amb l'ajut d'un corró... els trencarem, i un cop els tenim esmicolats, i tenim la galeta crua a sobre la safata del forn, els posem al centre ( en el meu cas, al centre de la galeta). 

I seguidament al forn, a coure-ho com una galeta normal.

Veurem com el caramel es desfà, fa bombolles, però no us espanteu, un cop fred desapareixen i queda una capa de caramel fi perfecte. 
Tenim la galeta cuita? doncs la deixem refredar a sobre la reixa, i llest, ara si voleu es decora amb glassa, i sinó ja es pot devorar!!!

Ull però!! millor no tenir-la sense posar en una bossa de celo-fan, ja que els sucre es més inestable ,i es desfaria. Si la teniu dins bossa de celo fan es guardarà com les altres. 

Han triomfat!!! espero que us agradin!!!

Para realizarla, la única diferencia es al cocerla. Donde tendremos que dar un paso más.

Tomaremos caramelos de los niños, los típicos, los de toda la vida, y los pondremos en una bolsa (por no desmenuzar caramelo por toda la casa, básicamente). 

Con la ayuda de un rodillo ...  los romperemos, y una vez los tenemos desmenuzados, y tenemos la galleta cruda sobre la bandeja del horno, los ponemos en el centro (en mi caso, en el centro de la galleta estrella). 

Y seguidamente el horno, a hornear como una galleta normal. 

Veremos como el caramelo se deshace, hace burbujas, pero no se asusteis, una vez frío desaparecen y queda una capa de caramelo fino perfecto. 
Tenemos la galleta cocida? pues la dejamos enfriar sobre la rejilla, y listos, ahora si queréis se decora con glasa, y sino ya se puede devorar! 

Ojo pero! mejor no tenerla sin poner en una bolsita de celofán, ya que el azúcar es más inestable, y se desharía. Si la tienes en la bolsa de celofán se guardará como las otras. 

En casa han triunfado! espero que os gusten!



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars