Bones Festes! Galetes de Nadal!!!

 Molt Bones Festes!!!
 
Si, ja se que ja ha passat Nadal, St. Esteve... i que les felicitacions arriben una mica tard... però encara queden moltes coses per celebrar, el fi d'any, els Reis (el meu home fa anyets el dia de Reis), l'any que iniciarem, que desitjo que ens dugui molta salut, alegria, feina, "dinerets" (perquè no dir-ho), i nous projectes a tots els nivells...
  
 
En fi, jo us en mostro un ja... aquest Nadal m'han fet un altre encàrrec de galetetes... tenia que tenir motius Nadalencs, com no?!
Vaig pensar en fer unes galetetes en forma dels cristalls de la neu... però amb un toc daurat, per donar-hi una mica de majestuositat, i fer-los més festius, d'acord amb aquesta època de l'any!

 
En una capça? no, volia que les galetes es veiessin, i vaig pensar amb un d'aquells pots de vidre amb tanca, tant d'abans i tant d'ara, i tant bonics a l'hora.

 
I res, tot adornat amb un bon llaç, i una etiqueteta de les meves, i aquí ho teniu... desitjo que us agradi!  I que tots els vostres somnis es facin realitat en l'any en que entrem...
 
 
Per cert! faig encàrrecs personalitzats de galetes decorades! si us animeu a fer un regal molt especial ja ho sabeu!!!

Comentaris

  1. Com sempre, una passada tant les galetes com les fotos!

    ResponElimina
  2. Gemma,
    No sabia que fecis galetes per encàrrec. Ostres, quina paciència i bon gust que tens: t'han quedat genials.
    Un molt feliç 2013!
    A veure si quedem aviat per a prendre un cafetó.
    Nani

    ResponElimina
  3. Bon nadal per tu també i bon any! Les galetes molt xules amb aq toc daurat.
    Ptns
    Su.

    ResponElimina
  4. Que maravilla de galletas!!! muy navideñas, da pena comerselas.
    Te deseo lo mejor en el nuevo año y que veas cumplidos todos tus sueños.
    Un beso.

    ResponElimina
  5. Genials!! Com sempre!! Qué boniques t'han quedat! ^^
    Feliç any nou.

    ResponElimina
  6. Quines galetes més precioses t'han quedat!!
    Et voliem desitjar un bon any!!
    ptns!!

    ResponElimina
  7. Impressionants, aquestes galetes. Quina feinada!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars