Wok de Noodles amb llagostins i salsa de soja

Ufffff ! quin munt de dies sense publicar res no? I no serà perquè no tingui receptes ja elaborades... Sino per falta de temps...
I avui la proposta es una d'aquestes que ja fa temps que tinc.
 
Últimament això de menjar amb bastonets... m'ha fet gràcia, els noodles... el sushi... tot plegat m'encanta... I mira que en menjo poc, perquè al meu home no li va tant, i fer-ho per mi sola, doncs algun dia sí, però sovint no...
 
En fi, que la proposta d'avui són noodles. Aparentment, uns espaguetis de tota la vida... Però a la pràctica, són uns fideus xinesos amb una composició de nutrients una mica diferent. També coneguts com a fideus instantanis. Una ració d'aquests es alta en carbohidrats pero baixa en fibres, vitamines y en minerals.
 
Buscant buscant informació, he trobat una web directo al paladar on en parlen, i ens expliquen una mica els diferents tipus que hi ha. Cliqueu a sobre si voleu... jo us deixo amb la recepta que espero que us agradi!
 
 
INGREDIENTS per 2 persones.
  • 250 gr de noodles
  • 2 porros
  • 16 cues de llagostins
  • salsa de soja
  • oli de girassol
  • pebre i sal

PREPARACIÓ:
  1. En primer lloc netegem el porros, en retirem la part verda, i un cop nets els tallem longitudinalment de manera que us quedaran a tires.
  2. Calentem 3 cullerades d'oli de girassol en una wok, i saltegem els porros uns 4 minuts.
  3. Afegim les cues dels llagostins i els deixem coure uns 2 minuts més.
  4. Entre tant, courem els noodles seguint les instruccions del fabricant. En el meu cas, ho vaig fer amb aigua i sal, com si fos pasta normal, però en ocasions recomanen fer-ho amb caldo...
  5. Un cop llestos, els retirem, escorrem, i els saltegem en la wok junt amb els porros i els llagostins. I afegirem 2 o 3 cullerades de salsa de soja.
  6. Deixarem 2 minuts més a foc viu i llestos! Bon profit!
 
Recepta extreta de la revista Lecturas, especial cocina

Comentaris

  1. Ooohh!!! quin plat més saborós!!!
    Em quedo per aquí, a seguir les teves publicacions!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  2. Di-vi-no, absolutamente una delicia!

    ResponElimina
  3. Tot i que la cuina asiàtica i jo no som gaire amigues, aquesta recepta m'encanta! una abraçada

    ResponElimina
  4. Mmm!!! M'encanten! A mi també m'agrada molt menjar amb palets, de fet, ho faig sovint encara que la recepta no sigui asiàtica. La salsa de soja sempre és un bon acompanyant d'aquest tipus de fideus. Molt bons, guapa!

    ResponElimina
  5. uuuuff!! Aquests noodles tenen una pinta tremendaaaa!! Quina ganaaa!! I això que acabo d'esmorzar... hehehehehe
    Un petonet!

    ResponElimina
  6. Bonissims ¡¡¡ Un plat delicios i molt ben elaborat. Les fotografies son fantastiques. Aquest plat el prepararé. M'agradat.

    Una abraçada. Agusti Cangrejo Grande

    ResponElimina
  7. Gemma,
    A mi els noodles m'agraden molt. M'has fet pensar que fa molt de temps que no en menjo. La faré. T'han quedat unes fotografies molt boniques.
    Nani

    ResponElimina
  8. Aiiixxx...la falta de temps...a tots ens passa igual!
    Però és el que deiem, és anar fent sense agobios, que al cap i a la fi això del blog ho fem per disfrutar-ne,no??
    Ultimament també m'estic aficionant als bastonets, tot i q encara no acabo de dominar!jeje!!
    Aquest noodles han d'estar boníssims!
    ptns!!

    ResponElimina
  9. Jo també sóc una aficionada a menjar amb bastonets, no sé si els agafo com s'ha de fer però m'encantaaaaa !! Aquest plat sembla boníssim i fàcil de fer i espero animar-me per provar-lo.
    Em va agradar trobar-te al gastro-sopar-blocaire ! t'aniré llegint perquè m'agraden les teves receptes.Ah ! i merci pel teu comentari
    1 petó

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars