dijous, 30 de gener de 2014

Cuixa de corder al forn



Una recepta ben fàcil, senzilla de fer, amb pocs ingredients però que té un resultat fantàstic! Tasteu-la, la carn queda molt tendra. 
En fi, avui no m'enrotllo molt, simplement us deixo amb un plat fantàstic! que aprofiti!

Una receta muy fácil, sencilla de hacer, con pocos ingredientes pero que tiene un resultado fantástico! Probad la, la carne queda muy tierna. 
En fin, hoy no me enrollo mucho, simplemente os dejo con un plato fantástico! que aproveche!

dilluns, 27 de gener de 2014

Galetes decorades: copes de cava i flocs de neu de carmel.


Mira que en fa de temps que no publico res de res!!
No patiu, tot va bé!!! Molt bé!!!
Els meus fills, (els meus tresors) estan creixent moltíssim i estan preciosos!!! 
El meu home (el meu rei), també està bé... i no creix tant com els meus fills... je, je... A!! i m'ha regalat un nou robot de cuina!!! je, je... i pròximament Kitchenaid!!!

Mira que hace tiempo que no publico nada de nada!
No os preocupéis, todo va bien! Muy bien!
Mis hijos, (mis tesoros) están creciendo muchísimo y están preciosos!
Mi marido (mi rey), también está bien ... y no crece tanto como mis hijos ... je, je ... A! y me ha regalado un nuevo robot de cocina! je, je ... y próximamente KitchenAid!

Simplement que, tot i que no estic desconnectada de la cuina, si que n'estic del bloc. Els nens, la feina, el dia a dia... per mi el bloc es com respirar, sortir un moment de la rutina o de les coses més coti-dianes, i submergir-me en un lloc diferent, on compartir una cosa que m'agrada molt (el menjar, i cuinar) amb qui ho vulgui mirar... vosaltres...
Però he hagut de fer una aturada al camí, perquè no vull que sigui una obligació fer-lo, per mi es tot un plaer, tal i com diu el nom del meu bloc. Així que potser no publicaré una recepta fins d'aquí a unes setmanes, o potser no us escriure ràpidament... però estic present!!! i us vaig seguint a tots!!! 

Simplemente que, aunque no estoy desconectada de la cocina, si que estoy del blog. Los niños, el trabajo, el día a día ... para mí el bloc es como respirar, salir un momento de la rutina o de las cosas más cotidianas, y sumergirme en un lugar diferente, donde compartir algo que me gusta mucho (la comida, y cocinar) con quien lo quiera mirar ... vosotros ...
Pero he tenido que hacer una parada en el camino, porque no quiero que sea una obligación hacerlo, para mí es todo un placer, tal y como dice el nombre de mi blog. Así que quizás no publicaré una receta hasta dentro de unas semanas, o quizás no os escribir rápidamente ... pero estoy presente! y os voy siguiendo a todos!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...