dijous, 30 de maig de 2013

Galetes decorades: Cotxe de policies! ♥ Pas a Pas

 
Ja en fa molts de dies que aquestes galetes van veure la llum, però fins avui no havia pogut preparar la entrada com cal!
Avui un cop més, va de galetes... i en aquesta ocasió amb un motiu molt especial! L'aniversari del meu Arnau! 5 anyets ja ha fet! Com passa el temps... però va! no em poso tendra, i vaig per feina...
A l'escola, l'Arnau que fa P4, a principi d'any per votacions, van decidir tot el grup de nens i nenes de quin tema volien que fos la seva classe. L'any passat la cosa anava d'animals, ells en proposaven uns quants, i dels que més sortien, entre tots feien votacions. L'any passat van ser la classe dels cangurs.
 
Ya hace muchos días que estas galletas vieron la luz, pero hasta hoy no había podido preparar la entrada como es debido!
Hoy una vez más, va de galletas ... y en esta ocasión con un motivo muy especial! El cumpleaños de mi Arnau! 5 añitos ya ha cumplido! Como pasa el tiempo ... pero! no me pongo tierna, y voy por trabajo ...
En la escuela, Arnau que está en el curso de P4, a principios de año, mediante votaciones, decidieron todo el grupo de niños y niñas de qué tema querían que fuera su clase. El año pasado la cosa iba de animales, ellos proponían unos cuantos, y los que más salían, entre todos hacían votaciones. El año pasado fueron la clase de los canguros.
 
 

diumenge, 12 de maig de 2013

Scones & Afternoon tea.


Si hi ha alguna cosa que agrada a la meva mare, són les series angleses... els vestits, l'ambient, els paisatges...el romanticisme que evoquen...
I tinc que dir, que jo també en sóc fan! Dos referents? la pel·lícula i llibre: Orgullo i prejuicio, i la serie Dawton Abbey.
Ens encanten! i com no,  en el dia de la mare, ens havíem de fer un petit homenatge!
Fa temps, en el famós bloc objetivo:cupkake perfecto, l'Alma ens proposava unes receptes de dolços britànics, típics de l'hora del té,  no me'n vaig poder resistir, i jo ja he fet els scones.

Si hay algo que gusta a mi madre, son las series inglesas ... los vestidos, el ambiente, los paisajes ... el romanticismo que evocan ...
Y tengo que decir, que yo también soy fan! Dos referentes? la película y libro: Orgullo y prejuicio, y la serie Dawtona Abbey.
Nos encantan! y como no, en el día de la madre, nos teníamos hacer un pequeño homenaje!
Hace tiempo, en el famoso bloque Objetivo: cupkake perfecto, Alma nos proponía unas recetas de dulces británicos, típicos de la hora del té, no me pude resistir, y yo ya he hecho los scones.


 

dilluns, 6 de maig de 2013

Estrelles de Can Riera ♥ Pas a Pas.


Qui no sap a aquestes altures, quina es una de les meves series preferides! si. l'heu encertada! la Riera... i com no, ja no podia esperar més, avui us porto el prostre estrella, les estrelles de Can Riera.
Es un prostre que m'encanta, senzill, fàcil d'elaborar, i que original d'aquesta serie, tot i que ja el podem trobar comercialitzat en molts establiments.

Quien no sabe a estas alturas, cual es una de mis series favoritas! Sí, ¡lo habéis acertado! la Riera ... y como no, ya no podía esperar más, hoy os traigo el postre estrella, las estrellas de Can Riera.
Es un postre que me encanta, sencillo, fácil de elaborar, original de esta serie, aunque ya lo podemos encontrar comercializado en muchos establecimientos.

De fet, em sap greu perquè a les fotos, les meves estrelles, regulars, regulars de forma no han quedat. La veritat es que vaig utilitzar un tallador de galetes que tenia a casa, i es clar, la estrella va quedar preciosa, però al banyar-la amb la xocolata, com que el coc era tant tou... es va esmicolar una miqueta. Actualment ja tinc uns motlles de silicona individuals encarregats, així espero que al fornejar, estrella per estrella individualment, això ja no em passarà.

Però aquí us deixo el pas a pas de les estrelles, que estan de vici!

En realidad, lo siento porque en las fotos, mis estrellas, regulares, regulares de forma no han quedado. La verdad es que utilicé un cortador de galletas que tenía en casa, y claro, la estrella quedó preciosa, pero al pintarla con el chocolate, como el bizcocho era tan blando ... se desmenuzó un poquito. Actualmente ya tengo unos moldes de silicona individuales encargados, así que espero que al hornear, estrella por estrella individualmente, esto ya no me ocurra en el futuro...
Pero aquí os dejo el paso a paso de las estrellas, que estan de vicio!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...